Syö itsesi kauniiksi

Kukapa ei haluaisi rypytöntä naamataulua, pehmeää ja kiiltävää tukkaa sekä kehonsa rasva-arvoja kuntoon pelkästään syömällä.

Rasvainen kala, kuten makrilli, sardiinit ja lohi sisältävät paljon omega-3 -rasvahappoja. Tämä taas vahvistaa ihosi elastiini- ja kollageenisäikeitä, auttaen ennaltaehkäisemään ryppyjä, ihon roikkumista ja kuivuutta. Rasvaista kalaa pitäisi syödä kahdesti viikossa.

Tummansinisillä, tummanpunaisilla tai violeteilla marjoilla on ikääntymistä ehkäisevä vaikutus, koska ne saavat värinsä antosyaniinista, joka on antioksidanttina toimiva flavonoidi. Antioksidantti ehkäiseen soluvaurioita, suojelee melkein kaikilta kroonisilta taudeilta ja ikääntymisen merkeiltä, kuten syviltä rypyiltä ja couperosalta. Mustaherukat ovat myös oiva C-vitamiinin lähde, sadassa grammassa on viisinkertainen määrä päivittäisestä saantisuosituksesta.

Parsakaali ja sen sukulaiset kuten kukkakaali, sisältävät soluja suojelevaa antioksidanttia beetakaroteenia, C- ja E-vitamiinia. Tämä kaali on kaikkein voimakkainen antioksidantti kasvikunnassa.  Lisäetua antaa se että kasvis on myös syöpää ehkäisevä, sisältämiensä fytokemikaalien ansiosta.

Advertisements

Avainsanat: , , , , , , , , , , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: