Vesijuoksu

Kun tuntuu että ei oikein mikään liikuntalaji ole kropalle sopiva – kokeile vesijuoksua. Se sopii selkä- ja hartiavaivaisille, jäykkäniskoille ja polvi- sekä lonkkavaivaisille, koska vesi tukee hyvin liikkeitä. Myös laihduttajille vesijuoksu sopii, se on sen verran rankkaa että rasvakin alkaa palaa, varsinkin jos juokset kauemmin kuin 30 min.
Ainoa tarvittava varuste on vesijuoksuvyö. Niitäkin voi lainata monista uimahalleista ja sitten kun sopivantuntuinen vyö löytyy, sellaisen voi käydä urheiluvälineitä myyvästä kaupasta ostamassa itselleen. Sitten vesijuoksua voi harrastaa järvessä, lammessa, uima-altaassa tai ihan missä hyvänsä paikassa, jossa vettä on riittävästi ja pohjavirtausta ei ole liikaa.

Mainokset

Avainsanat: , , , , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: