Tehoa vesijuoksuun

Kun olet harrastanut vesijuoksua jo jonkin aikaa ja se alkaa tuntua helpolta, voit lisätä tehoa treeniisi vastustossuilla. Niitä voi käyttää vesijuoksuvyön kanssa tai ilman tai vuorotella vesijuoksuvyön kanssa. Lisää tehoa treeniin ja paikallaanjuokseminen ei tunnu niin tylsältä.
Toinen keino lisätä tehoa on hankkia räpylähanskat. Ne sopivat varsinkin naisihmisille, joilla on veltot käsivarret. Käsivarret kiinteytyvät ja rasvaa palaa. Jos haluaa oikein tehovesijuoksun niin räpylät käteen, vastustossut jalkaa ja juoksuvyö vyötärölle. Tätä ei kannata kokeilla ensimmäisellä vesijuoksukerralla.

Advertisements

Avainsanat: , , , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: