Luistele pakarat piukoiksi

Rullaluistelu (muukin luistelu)  tekee hyvää takapuolelle, varsinkin jos se on päässyt istumatyösssä hieman levenemään. Paras luisteluasento pakaratreeniä varten on matala. Katso pikaluistelijoiden asentoa ja ota oppia.  Kumarru eteenpäin noin 45 asteen kulmassa ja taivuta polvia 45-90 astetta. Tässä asennossa jokainen potku antaa lisää vastusta jaloille ja pakaroille. Tee liikkeet hitaasti. Liu niin pitkään kuin jaksat, ennenkuin potkaiset toisella jalalla.
Muista suojakypärä, polvi-, kyynärpää- ja rannesuojukset sekä riittävä vaatetus, sillä jos et ole luistellut pitkiin akoihin kaatumisia ei voi välttää.

Jos rullaluistelu alkaa tuntua liian helpolta lisää treeniohjelmaasi joogaa. Asanat (joogasennot) lisäävät voimaa, notkeutta ja tasapainoa. Kaikki nämä ominaisuudet auttavat luistelussa. Parhaita harjoitteita ovat tasapainoa ja voimaa lisäävät asennot.

Avainsanat: , , , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: