Cooperin testi kuntopyörällä

Voit tehdä Cooperin testin kuntopyörällä jos kuntopyörässäsi on kilometrimittari ja sykemittari.
Testi kestää 12 minuuttia ja testin voi uusia vasta 30 min kuluttua edellisestä testistä, jos se jostain syystä keskeytyi. Muista että jos sinulle tulee kramppeja, kipuja tai tunnet olosi huonoksi keskeytä testi. Jos pulssi nousee yli 170 lyönnin minuutissa testi on myös keskeytettävä.

Lämmittele lihakset hyvin ennen testi, niin vältät krampit.

Testitulokset on laskettu 40-vuotiaalle. Jos olet alle 40-vuotta vähennä puoli prosenttia kuntoluvusta jokaista ikävuotta kohti. Jos taas olet yli 40-vuotias lisää puoli prosenttia jokaista ikävuotta kohti kuntolukuusi.

Klikkaamalla taulukkoa saat sen suuremmaksi.

Avainsanat: ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: