Pinnistele edes 5 minuuttia

Perimätiedon mukaan aloittelevan liikkuja olisi hyvä aloittaa liikunta pienissä erissä ja tehdä vain sen verran kun jaksaa. Ensimmäisten kuukausien aikana on tärkeämpää keskittyä tekemään liikunnasta tapa, ei niinkään yrittää muuttaa kehoaan mahdollisimman nopeasti. Keho muuttuu kyllä sitten ajan kanssa kun lihakset kasvavat ja vahvistuvat.
Tutkimusten mukaan sillä ei ole merkitystä liikkuuko 15, 20 vai 25 minuutin pätkissä, pääasia on että liikkuu. Samaan tulokseen on mahdollista päästä eri tavoin. Parhaat tulokset saadaan pitkällä aikavälillä, sitkeydellä.

Mainokset

Avainsanat: ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: